niedziela, 14 grudnia 2014

3. "Zmiłuj się Panie"


1. Zmiłuj się Panie, proszę Cię                                    d C F  g7

Zmiłuj nade mną, przebacz mój grzech                     Bmaj7    a7  a d

To co zrobiłem było złe                                                d C F g7 


Zbaw mnie od złego, nie odrzucaj mnie                      
Bmaj7    a7  a d

Ref: Ty kochasz prawdę na duszy dnie schowaną         CF  g7 F


Skruszonym sercem nie pogardzisz, Panie                       Cd Bmaj7     C


Gdy mnie oczyścisz nad śnieg bielszy się stanę                 C F g7 F


Otwórz me usta, niech głoszą Twoją chwałę                    C d Bmaj7   C

2. Serce niewinne we mnie stwórz


Niech nie opuszcza mnie Twój święty Duch


Dźwiękiem radości obudź mnie


Skruszone kości znów podniosą się


Ref: 

Winy nasze przebacz
Wybaw nas od złego


Do posłuchania ( dla niezainteresowanych nauką gry na gitarze, polecam oglądać od 2:30 xD)
Zmiłuj się Panie - Trzecia Godzina Dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz